NABÍZENÁ CVIČENÍ

Pro dosažení co nejlepšího účinku ze cvičení – tedy zformování postavy, zlepšení fyzické kondice a redukce váhy, je dobré cvičit minimálně dvakrát týdně. Výsledky se neprojeví ihned, ale asi po 2 až 3 měsících, (vždy je to u každého jednotlivce jiné) proto je potřeba cvičení po týdnu nevzdávat. Následně každý pozná sám na sobě, že se bude cítit lépe, jak po fyzické, tak po psychické stránce.

Originální trénink, který realizuje Piloxing® po celém světě. SSP, stejně jako všechny cvičení Piloxing je souhrn kardio cvičení. Trénink SSP zahrnuje kombinace boxu, pilates a tance.

PILOXING® SSP

PILATES. BOXING. DANCE.

Cvičení - Trénink

První program, který PILOXING® nabídl a stále nejoblíbenější díky své průlomové a jedinečné kombinaci propojující pilates, posilování boxu a tanečních pohybů, které udržují váši tepovou frekvenci na vysoké úrovni. Mnoho lidí říká, že je tento trénink nadchl, a že jim dal impuls pro další pokračování v tréninku nejen pro fyzickou náročnost, ale taky kvůli tomu, že tento trénink je i zábavný. V tomto tréninku se rychle přechází mezi třemi naprosto odlišnými disciplínami, což udržuje tělo v neklidu, mysl vzrušenou. Je to cvičení, při kterém se člověk necítí, jako by pracoval, když ho dělá, i když pocítí vliv tréninku určitě následující den.

Benefity

Díky vloženému cvičení pilates začnete pozorovat silnější, flexibilnější svaly, a lepší koordinaci při používání svalů. Cvičení v podobě boxu vám poskytne silnější a silnější paže, ramena, záda, a duševní pohodu, která přichází s vědomím pocitu zlepšování vaší fyzické kondice. Další složkou cvičení je tanec, který produkuje ve vašem těle endorfiny vytvářející štěstí, a váš metabolismus se tak zrychluje. Při tomto tréninku spaluje tělo velké množství kalorií.

PILOXING® SSP se cvičí na boso. (Je možno cvičit i ve sportovní obuvi)


PILOXING® Booty je cvičení zaměřené na rozvoj a zpevňování hýžďových svalů, které stabilizuje, a posiluje tělo. Toto cvičení využívá kardio zátěž a cílí na svalové skupiny zadních partií těla.

Piloxing® BOOTY+ ARMS & ABS WORKOUT


Trénink

PILOXING® Booty je cvičení zaměřené na rozvoj a zpevňování hýžďových svalů, které stabilizuje, a posiluje tělo. Toto cvičení využívá kardio zátěž a cílí na svalové skupiny zadních partií těla. Tento samostatný skupinový fitness program je cvičení s hudbou určený pro sólo cvičení, nebo cvičení ve dvojici „série“. Pro účinnější spalování v těle a vytvoření skutečné síly svalů, využívá PILOXING BOOTY Power Bandy se dvěma rozdílnými odpory a Grip Pad. Pro posilování hýžďových svalů se využívá cvičení ve stoje, v leže na zádech nebo na boku, na rukou a kolenou atd. což umožní plnou zátěž těla. Při cvičení se zapojují jak svaly hýžďové, stehenní, tak i ostatní svalové skupiny. Cvičení se zaměřuje taky na rozvoj a zpevňování břišních svalů. (ABS - Zkratka Abs vychází z anglického slova “Abdominals” - břišní svaly) a svaly paží (ARMS).

Benefity

Díky programu PILOXING® Booty se začnou hýžďové svaly stávat silnějšími, čímž se stabilizuje vaše pánev a docílí se správného pohybu a držení těla v bocích. Cvičení pomáhá zvyšovat flexibilitu, mobilitu a rovnováhu těla. Dalším přínosem je to, že vaše silnější hýžďové svaly minimalizují riziko zranění a zlepšují držení těla při pohybu a dalších činnostech, jako je běh, zvedání zátěže, a při ostatních sportovních aktivitách. Při opakovaném cvičení se budete cítit sebejistěji a vaše tělo se stane ještě pevnějším.

Nejsou stanoveny žádné limity. Stačí jen vytrvat a výsledky se určitě dostaví.

Originální trénink celého těla, pracující s tělem jako zátěží. Trénink je oblíbený u lidí, kteří rádi pracují na každém svalstvu v jejich těle. Trénink Knockout zahrnuje cvičení na zemi, ve stoje, a skoky, čímž se zvýšuje síla, vytrvalost.

PILOXING KNOCKOUT

PILATES. BOXING. PLYO.

Trénink

Trénink PILOXING® KNOCKOUT je kondiční, funkční a plyometrický trénink (tělo je využíváno jako zátěž pro odrazy a skoky). Cvičí se na podlaze, ve stoje a ve vzduchu. Jedná se o trénink, který pomáhá posouvat vaše tělo na vyšší úroveň jeho schopností. Nezáleží na tom, zda jste na počátku trénování na malé úrovni trénovanosti, protože se časem s tímto tréninkem určitě zvýší. Je to cvičení, které vás posune z bodu, kde jste nyní do bodu kam se chcete posunout.

Benefity

Plyometrie: Není podstatná statická síla (tedy např. kolik kilogramů vytlačím na benčpres), ale dynamická síla a zejména uvedená síla výbušná. Z biologického hlediska jde o rozvoj tzv. "rychlých svalových vláken". Z hlediska historického je to tréninková metoda vyvinutá v bývalém Sovětském svazu, dlouhou dobu nedoceněná a teprve odnedávna používaná v celosvětovém měřítku.

Plyometrie má, dle vědeckých výzkumů, obrovské výhody:

Jestliže chcete něčeho ve svém sportu dosáhnout, pak byste měli zlepšovat svou rychlost a rychlou sílu (power). Plyometrie je typ cvičení, který využívá explozivních pohybů k budování svalové síly. Jakékoli druhy výskoků jsou proto považovány za plyometrické cvičení, protože při nich dochází k protažení a zkrácení svalů kvadricepsů.

1) Budete rozvíjet vytrvalost, díky kondičnímu cvičení, které je základem každého sportovního tréninku.

2) Zvýšíte pružnost a stabilitu svalů prostřednictvím funkčního tréninku, který zlepšuje držení těla a snižuje bolest a riziko poranění těla.

3) Budete budovat silné a pevné svaly, včetně nejdůležitějšího svalu v lidském těle, kterým je Vaše srdce.

Jedná se o trénink s přínosy pro celé tělo.

Nejsou stanoveny žádné limity. Záleží jen na vás, kam až se chcete dostat.

Co si vzít na jednotlivá cvičení

  • Pohodlné sportovní oblečení,

  • ručník,

  • pití,

  • Piloxing rukavice pro SSP, KNOCKOUT (na začátku nejsou potřebné),

  • PILOXING® SSP se cvičí na boso - obuv není potřeba, ale lze cvičit i v obuvi,

  • PILOXING® Knockout se cvičí v obuvi,

  • PILOXING® Booty+ se cvičí v obuvi a s originálními PILOXING® Booty - odporovými gumami,

  • cvičební podložka je potřeba - při cvičení PILOXING® Booty+ , a při cvičení PILOXING® SSP, když cvičíte variantu se závěrečným posilováním na zemi.